fjärde advent + uppesittarkväll

Ojoj!
Den här dagen har jag verkligen haft fullt upp, klev upp och hängde och vek tvätt, sen tvättade jag några maskiner till. Sen började jag städa övervåningen, skurade toaletten och dammsög. Efter det packade vi upp granen, pyntade den samt resten av huset och la alla paket under som vanligt. Och sen lagade jag mat.. Vid sjutiden kom Danne hit, vi åkte ner till Ica och köpte några påsar chips och dricka och jag köpte hårfärg till mig själv. Skyndade oss hem igen till Bingolotto. Jag, älsk, mamma, pappa, Jocke och Jesper började spela. Efter en stund började jag färga håret, det blev capuccinobrunt, tror det vart bra. Älsklingen tog sig en tupplur så länge, han var lite tröttis. Sen låg vi i sängen och myste och sen gick vi ner och åt knäckebröd med julskinka på. Mm, så smarrigt.
Och nu har älsklingen nyss åkt hem till sina föräldrar. Så tomt att sova utan han, men det är nog bra att sakna varandra och jag saknar han jättemycket. Jag känner mig nykär igen och det känns helt underbart.
Nu ligger jag i sängen med datorn och ett glas vin, ska se på Greys Anatomy en stund innan jag ska sova. Sen ska jag upp klockan nio imorgon bitti och åka och jobba. Tärt att jobba på julafton, men vad gör man?
På juldagen får jag se vad som händer. Kanske utgång, eller kanske det blir lugnt?

God jul på er alla!
Kram
Jess

Kommentarer
Postat av: mig själv

heeey! åå nice att du också blir brunis :) kommer å handlar lite imorn men då lär väl inte du ha oturen att jobba! vi måte ju ses nåt i jul brud!

Postat av: Imbo

Hoppas att du har en riktigt God jul!

Kram

2007-12-25 @ 10:11:11
URL: http://www.imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback