måste tillägga en sak till förra inlägget

inte nog med att dagen tillbringades på sjukhus. När jag och pappa äntligen åkte hem vid halv elva tiden på kvällen så var jag så hungrig så jag lyckades övertala pappa om att vi skulle käka lite nattmiddag på mcdonalds. Vi gick in och åt, sen när vi kom ut så såg vi att det inte var någon luft i vänster framdäck. Då satt det en sjukt stor jävla glasbit i pappas splitternya vinterdäck. Måttligt less blev vi båda två! Och mcdonaldskillen sa också att det var pga att dom hade byggt om som det säkert låg en massa glas på parkeringen. Men hallå? Borde dom inte se till att få bort det då. Då är det ju deras fel? Gah! I alla fall, så hade pappa ett av sina tidigare vinterdäck i bilen som reservdäck så då var det bara att byta däck. Sen äntligen fick vi åka hem. Jag slocknade på en gång!
SÅ, nu var det allt.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback