mellandagsrean

Imorse klev jag upp vid halv elva, duschade och gjorde mig i ordning för att åka ner på stan med Nathalie och Amina. Tänkte shoppa bra mycket kläder men hittade inget. Eller jo, jag köpte en vanlig tråkig svart t-shit på H&M. Det var vad jag kunde hitta i klädväg. Förstår inte varför det var så svårt att hitta kläder? Jag är ju shoppingberoende, när jag går in i en affär går jag alltid ut med fullproppade kassar även om jag har råd eller inte. Men idag så hittade jag inte något? Däremot köpte jag sängkläder, underlakan och en duk på Hemtex, och jag blev glad? Haha, är det så att man börjar bli gammal? Inredning osv börjar bli roligare än kläder? Mjaa, det får vi se.
Skulle vilja ha en lägenhet med gosen som vi kan inreda helt själv och bara gå in i affärer och köpa allt precis hur vi vill ha det. Den dagen kommer den också och jag längtar. Jag ska vara tillsammans med min gos tills jag dör, för jag har världens absolut bästa.
Aya, nog med känslor nu.

Är hemma i Njurunda nu, efter vi varit i stan så åkte vi till Bredsand och köpte med oss en varsin sallad, stannade hos Nathalie och Jonny och åt upp den och snackade massa skit, eller det var väl mest jag som babblade. Stackars deras öron, haha. Sen skjutsade Nathalie hem mig, skulle ju kika om jag hade fått avin till mitt paket från H&M, men icke. Så sover kvar här inatt och hoppas på att det kommer imorgon.
Nej nu har jag babblat nog.
Ska lägga mig i sängen och vänta på att min prins ska ringa och säga godnatt. Sen ska jag drömma sött. Åh så jag saknar han nu. Jag är lyckligast (:

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback