migrän + julklappsshopping

Min huvudvärk är grymt elak. Och jag drack ca 2½ glas vin igår kväll när jag kom hem från jobbet. Man kan väl inte bli bakfull på så lite? Det måste huvudvärken från hjärnskakningen, har ju i och för sig haft ont enda sedan jag ramlade, men idag var det värst. Och inga värktabletter hade jag heller. Men åkte i alla fall ner till stan med älsklingen för lite julklappsshopping, köpte juklapp till älsklingen och till mamma & pappa. Sen köpte jag lite underkläder, lösnaglar, strumpor, stay-ups, mascara och en ny tröja till mig själv. Bara lite nödvändigheter. Får vänta med att shoppa tills mellandagarna, åh vad kläder jag ska handla då.
Förresten så är jag lite småless nu, jag beställde min nyårsklänning och grejerna till den 14:e och beställde man kläder innan den 17:e så var det lovat att få dom innan jul. Men jag har inte fått mitt? GAH!! Jag vill ju ha min nyårsklänning nu och prova den för att se om den passar osv.. Aja, får hoppas att den dyker upp snart.
Efter vi varit på stan så åkte jag hem till Njurunda, har tvättat, kollat på film och druckit lite, men bara lite akohol med pappa. Ligger i sängen nu med datorn och tänkte se några avsnitt av Greys Anatomy och sen sova.
Godnatt!


Det finns ingen bättre än du, jag älskar dig.
image192

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sötnosar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback