nyårsafton

Då var väl planerna för nyårsafton fixade. Har länge gått och undra vad jag ska göra? Danne ska till åre, Nathalie ska väl fira med karln sin tror jag (: och sen vet jag inte. Så jag har inte tänkt så mycket mer på vad jag ska göra. Tänkte nog bara vara hemma och umgås med min kära familj.
Sen föreslog kära Dessan att jag skulle vara med henne, en perfekt idé, hon är hemma från Frankrike och hälsar på så varför inte? Kommer bli superduperkul, det vet jag.
Och nu är frågan? Vad ska man ha på sig? Har suttit och kollat runt lite på olika klänningar. Det känns som att man är lite sent ute nu, men jag har hittat några godingar i alla fall.

Vad tycker ni?

image179
Den här är från H&M, tycker att den är snygg och enkel, plus att man kan ta bort axelbanden vilket jag tycker om. Vill gärna ha en axelbandslös klänning.


image180
Den här är från Koola anna och jag tycker att den är så snygg. Men jag vet inte? Skulle jag verkligen passa i den. Hrmf, får ta en funderare där.


image181
Och till sist den här klänningen som jag faktiskt har varit in och kollat på flera gånger och tänkt att just den ska jag köpa, men när ska jag använda den? Nyår kanske blir ett bra tillfälle? Vad tycker ni?
Den är förresten också från Koola anna.


Huh, jag har beslutsångest, please hjälp mig någon.
Hittar ni någon annan bra klänning, så säg till mig! Jag är desperat.

-jess

Kommentarer
Postat av: Imbo

Jadu, inte lätt det där med klänningar. Antingen är de för dina eller för vardagliga, för långa eller för korta, för dyra eller... ja. Jag skulle nog rösta för den översta med avtagbara axelband. Då får man flera klänningar i en lixom. Plus att du kan piffa till den lite extra med ett halsband eller så om du vill känna dig extra nyårsfin=)

Postat av: dessan

jag skulle vilja säga att den är perfekt :D så finis kommer du att vara

2007-12-16 @ 10:57:15
URL: http://achamonix.blogg.se
Postat av: Imbo

oh, vad kul att du valde just den då, kommer nog bli kanonfint! =)

2007-12-16 @ 22:19:18
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback