nyårsoutfiten är fixad

Skulle egentligen ha bloggat om den och lagt upp bilder både igår och i förrgår, men något har varit fel på bloggen så det gick ej att lägga in några bilder.
Aya, kläderna är i alla fall beställda till nyår, får dom nu i veckan (:

image182
Här är klänningen som jag har beställt och som ni också kan se i det tidigare inlägget.


image183
Denna bolero ska jag också ha på mig, den är också från H&M


image184
Och denna väska beställde jag också, denna också från H&M.

Det som fattas nu är något ev. nytt halsband och ett par strumpbyxor, sen är allt fixat för nyår.
Idag är det tredje advent också, imorgon bara en vecka kvar till julafton och jag har inte köpt en enda julklapp. Ska fixa allt det på lördag när jag är ledig. Det kommer nog att vara en hel del folk inne i stan då. Huh!
Hade världens mysmorgon med gos också idag. Kan inte ens minnas sist vi vaknade upp tillsammans samtidigt och kunde ligga kvar i sängen och mysa? Vi vaknade i alla fall vid tio, fortsatte ligga kvar i sängen till klockan ett och kollade på film och Desperate Housewives på datorn.
Vid två skjutsade Danne ner mig till stan, tog bussen med mamma hem till Njurunda. Sen har jag inte gjort så mycket mer? Kollat på Shrek 2 och Adam & Eva med familjen och nu ligger jag i sängen och tänkte avnjuta några avsnitt av Greys Anatomy..
Är ledig imorgon också, sen jobbar jag tisdag, onsdag, torsdag och fredag den här veckan. Bara långpass! Sen ledig i helgen och sen jobbar jag Julafton, Juldagen och Annandagen. :/ Crap! Menmen..

Hoppas alla haft en bra helg i alla fall.
Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback