vilket skitjobb man har

ja på mitt jobb får man inte vara hemma när man har fått hjärnskakning och ett jack i huvudet och sträckt ledbanden i knät? ringde min chef för ett tag sen och sa att jag blir hemma imårrn också. (egentligen så ska jag ju ligga och vila i 5-7 dagar enligt doktorn). men tror du inte hon blev sur då? det är väl fan inte mitt fel. det är inte mitt jobb att fixa in personal, det är inte mitt fel att många är sjuk nu. det är det som är hennes jobb! jag tänkte börja igen på fredag (vilket egentligen är alldeles för tidigt) men gah! jag blir så otroligt less. tror ni att jag vill vara hemma? ligga i sängen och ha sjukt ont i huvudet så man orkar inte göra någonting. nä, jag kan ärligt säga att jag skulle kunna göra vadsomhelst för att få jobba igen. och just nu när jag jobbar för åsa och inte behöver sitta i kassan. nu får jag göra det jobbet jag verkligen trivs med och vill göra! tror ni då att jag vill vara hemma? nee det vill jag inte. jag VILL jobba, och jag VILL gå på julfesten. men jag KAN ju inte!

usch, humöret är nu verkligen på botten. jag blev ledsen för det där! det var tacken för att man alltid ställer upp? tacken för att jag går in och jobbar hela helgen trots att det är min lediga helg och trots att jag då skulle behöva jobba tretton dagar i rad när man MAX FÅR JOBBA sex dagar i rad.
nu har man inte någon större lust att ställa upp i fortsättningen. man får inte ett skit för det!
tack för mig

/en arg jessika

Kommentarer
Postat av: dessan

VAAAA? Men du måste ju ta det lugnt :( Blir så less på att dem som inte ha högsta position ska få lida av de högres dåliga planering!
13 dagar i rad? men guuu.......jag tappar talförmågan

Postat av: kusin terro

Jag har mejlat dig!

2007-12-13 @ 13:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback