'

Nån tog mitt hjärta, slet ut de ur min kropp
slängde de i backen, stampa på det, STOPP!


Ja ungefär så känns det. Jag tror inte att jag har några känslor kvar längre.. Jag kommer nog aldrig mer kunna bli kär. Jag har blivit för sårad och besviken. Jag tänker aldrig någonsin mer öppna mig för en annan människa, aldrig mera bli kär. Det här är nog fan det jobbigaste som jag någonsin har varit med om. Aldrig någonsin tidigare har jag nog blivit så besviken på någon som jag är på dig just nu.
Du är fan den känslokallaste människa jag någonsin har träffat.
Inget var seriöst i dina ögon , inte jag eller nånting.
Jag älskar dig, är inte det tillräckligt? Jag gör allt . Jag skulle ha gjort allt för dig, men du gav mig inte ens en chans. Du gav oss inte en känns.

Jag orkar inte det här . . .



Jag vill inte längre .




































Jag vill dö !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback