All good things comes to an end

why?????????????


Hemma från skolan idag, kräktes ett antal gånger i natt men dock inget på dagen. Har bara haft feber och varit allmänt trött. Less är jag också. Less på alla människor, less på skolan, less på dig, dig, dig dig, ja less på allt helt enkelt. Inget vill som jag vill. När ska det vända? Jag trodde att jag hade nått botten, men så fel jag hade. Varför ska jag fortsätta att försöka ta mig upp, när jag ändå bara åker ner igen? Vet du hur smärtsamt det är? Att bara möta motgång, hela tiden. Tror ni att det är lätt?
Tror ni verkligen att det är så kul? Tror ni att det bara är en lek? Tror ni att det är kul att gå runt och le hela dagarna och låtsas att allt är bra? Att ständigt behöva ljuga? Det känns som att mitt liv bara bygger på lögner. Och jag vill inte ha det så längre!
Jag orkar snart inte, jag orkar inte hålla allt inne. Jag behöver hjälp! Jag var så dum, så jävla dum. Hur kunde jag tro att jag skulle klara allt detta själv? Fans jävla pisskuk.

Också den ständiga frågan, varför just jag? Vad har jag gjort för fel? Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Hmm, ja det tål ju också att tänkas över ett slag. Men sanningen är den att just nu orkar jag inte. Nu tänker jag fortsätta att dra på mig mitt stora leende och låtsas att allt är bra. Alla andra gör ju så, så varför ska just jag vara den som öppnar mig?
Inget är som det ska vara. Jag vill bara bort, börja ett nytt liv!


Jag orkar faktiskt inte..
Jag är bara mänsklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback