All good things comes to an end

Ja, kanske är det då?
Dock var slutet för oss alldeles för tidigt. Jag tycker inte att du gav oss någon riktig chans. Men jag kan ju inte tvinga dig till något. Det viktigaste för mig är att du är lycklig och mår bra, och om du inte är det med mig så då ska det väl inte vara vi heller. Jag vet i alla fall att jag var det med dig. Och jag tror att vi hade kunnat haft det riktigt bra om vi bara fick den chansen. Men nu är det ju som det är och det är inget jag kan ändra på, ditt beslut står ju fast. Jag önskar i alla fall att vi hade kunnat fått chansen att bli lyckliga tillsammans. Men ibland så är ju kärleken orättvis, mina känslor är ju mina känslor och dina känslor är dina känslor, och dina var nog inte tillräckligt starka. Jag vill be om ursäkt för allt dumt jag har gjort, för dom sakerna som jag har gjort/sagt som har sårat dig. Det har absolut inte varit min avsikt. Man vill ju inte såra den man älskar, eller hur? Och dom här sakerna borde jag kanske inte skriva här utan säga rakt till dig istället, men för tillfället så verkar du bara så arg på mig. Jag hoppas bara att du läser detta inlägg istället, för det är till dig, bara till dig.
Imorgon är det förresten exakt 4 månader sen vi "var" med varandra första gången, det är otroligt på något sätt hur fort tiden går. Och den korta tid jag fick med dig kommer jag alltid att minnas. Jag har lärt mig så mycket, och det har varit så mycket lycka. Jag har haft en underbar tid med dig, med skratt & tårar.
Den tjej som får vara med dig kan verkligen skatta sig lycklig, för du är en helt otroligt underbar människa.
Jag är otroligt glad och uppskattar verkligen tiden med dig, det hoppas jag att du vet.
Men som sagt, all good things comes to an end.
Jag önskar dig all lycka.


Jag älskar dig


<3 :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback