Alla hjärtans dag

Är det idag. Och som ska firas ensam :( He he men det är så det är, inget att göra åt. Hade ju hellre velat spenderat kvällen med gos, men vi träffas ju imorgon :) Det här är egentligen bara en skitdag som gör folk deprimerade. Man kan väl lika gärna köpa rosor & choklad till varandra vilken dag på året som helst?
Men alla som firar den, hoppas ni får en underbar kväll :)

Försov mig imorse, blev så förbannad. Nathalie ringde och väckte mig 5 i 9 och jag skulle gå till bussen 5 över 9. Så skuttade fort som fan ner i duschen, så hann jag med 20 över 10 bussen iaf. Kom till skolan vid 5 över 11. Då säger dom snorungarna att vi har slutat, vi har ingen mer lektion :@ det tyckte dom var jättekul. skador :P men jag & björkan stannade kvar ändå, började med projektarbetet och kom igång iaf. Sen åkte jag hem och nu har jag precis käkat lite lunch & kissat vovven. Ska snart gå ner och baka kladdkakor med hjärtan på till min kära familj för att visa hur mycket jag älskar och uppskattar dom och allt dom gör för mig :)
Ikväll ska jag bara städa, tvätta & plugga. Sen är det O.C :D :D helt underbart. Längtar som en tok. Och på lördag 11.55 är det reprisen av Gilmore Girls också, får inte missa. Såg ju inte det igår eftersom det var andra åket för damerna i storslalom :)

Men näe nu måste jag göra nån nytta :)
Ha en underbar alla hjärtans dag


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback