Ätstörningar

Sitter på skolan nu, har en 4-timmarslektion där jag ska göra ett fördjupningsarbete om ätstörningar hos barn och ungdomar. Tycker att det kan bli ganska intressant. Det ska vara klart på måndag så har ju lite tid på mig iaf. Men om jag bara slutar nörda vid 360 och allt så kanske jag kan komma igång också.
Magen kurrar, glömde bort att vi inte har nån lunch idag så smarta jag åt inget imorse och är inte hemma förens vid 5-tiden..
Sen idag ska jag väl försöka ägna den mesta tiden åt att plugga. Gjorde inte nått utav det jag skulle gjort i helgen, suck =/ Var alldeles för lat och helgen bara försvann på några sekunder kändes det som. Har i alla fall sovit ut ordentligt vilket var väldigt skönt och välbehövt.
Hade sån lust att gå ut i både fredags och lördags men det blev lugnt iaf. Sen är det bara en helg kvar och sen får jag äntligen supa igen :) :) Då blire 100dagarsfesten på Aveny. Och fick även nyss ett mail från studenttkommittèn om att det är bara studenter som får gå. Man måste visa legg för att få köpa en biljett och så prickas man av på en lista. Hur sugigt är inte det då! :/ Men men det kan väl bli kul i alla fall.
På fredag ska jag gå ut & äta på Dragon house och sen bowla med familjen. Brorsan fyller ju 17 år idag så vi ska fira han då eftersom mamma är sjuk fortfarande. Tror hon har legat hemma i snart 2 ½ vecka med feber och lunginflammation, den stackaren :/
Sen på lördag så blir det eventuellt tjejkväll hos Emma, nyktert för min del of course. Men vi får se hur det blir..

Näe nu ska jag ta tag i skolarbetet så jag får lite mindre att göra hemma i alla fall.




jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback