Demenssjukdomar

sitter i skolan nu och gör något arbete om demenssjukdomar. så jävla tråkigt! hade deadline på ett annat arbete idag så jag och björkan skyndade oss klar med det imorse så tänkte jag att jag kunde få gå hem vid lunch. men näe då fick man ett stort häfte istället med instuderingsfrågor att göra. :/ baaais.
vill åka hem nu, så jobbigt att vara här när man är kissnödig heeela tiden, och jag som trodde att jag var av med skiten, icke sa nicke. skulle fan behöva en kateter just nu! känns som att man är 90 år :P
stackars mig & emma.
idag ska jag tvätta, städa och plugga! hua :/ har hur mycket som helst att göra.. men jag lyckas förtränga allt hela tiden. och O.C. igår var ju bäst.. grät som en tok, som vanligt.. men det är ju så bra, och marissa är så saknad. JAG VET DET ÄR EN TV-SERIE, men kanske inte för mig :( O.C. är mitt liv!

någon som vill hjälpa mig och göra klart arbetet om demenssjukdomarna? ;) ;)


näe nu orkar jag inte det här nå mer, nu åker jag heeeeeeem.

jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback