Det är inte lätt när det är svårt

..och det är heller inte lätt när det är tungt, alldeles riktigt.

Spenderade iaf alla hjärtans dag med gosen. Massa mys :) Helt underbar.
"Försov" mig imorse, var så trött när klockan ringde så jag tog lite sovmorgon. Vid 11 drog jag mig upp ur sängen och åkte till skolan. Gick på nån föreläsning sen slutade vi.. Åkte hem, sov en halvtimme, sen åt jag kebabtallrik (mums) och sen bar det iväg till gymmet med Tessan, gick på ett spinningpass, puh så otroligt jobbigt det var.. Har nyss kommit till Danne nu från gymmet och ska väl hoppa in i duschen snart hade jag tänkt. Han är på träning som vanligt :P
Helgen blir också lugn, skabara ägna mig åt skolarbeten och sängen. Låter helt förjävla underbart tycker jag.
Näe nu blire duschen orkar inte sitta här nå längre svettig & äcklig som man är.



jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback