=/

puh.
har nyss varit ute & gått med hunden, inte lätt i detta väder och med min feber . fyfan ! jag ångrar mig nu , jag vill inte vara sjuk . det var inte så kul som jag trodde . haha
ska snart packa väskan sen kommer björkan & hämtar mig . den här dagen har allt gått ganska bra , har försökt att inte tänka så mycket . men nu gick allt åt helvete , bröt ihop IGEN och tårarna bara rinner . jag saknar dig så mycket varje sekund så vill jag bara ringa till dig eller skicka ett sms men jag ska låta bli , måste försöka . men det är skitsvårt och jättejobbigt , vill bara höra din röst igen . känns bra att träffas nästa vecka och prata & så , vet inte riktigt vad jag ska säga , men det kommer nog att kännas bättre då . förhoppningsvis i alla fall . och just nu är väl du på väg ner till norrköping , jag vet inte , du sa att du skulle höra av dig nått idag innan ni åkte och ni skulle åka vid 5 så jag antar att du glömde eller något bara . kan ju hoppas på att du kanske ringer mig i natt iaf då .

sitter här och lyssnar på musik nu men är såååå otroligt less på all jävla musik som jag har på datorn nu . spelar ju sönder alla låtar på en gång :/

aja nu är det bäst att jag går och packar för snart kommer nog björkan . bloggar mer på söndag när jag kommer hem igen . ni får ha en sån trevlig helg allihopa ! tänker försöka ha det jag också , även om det känns omöjligt . måste försöka se det från den ljusa sidan, haha som att det fanns nån , vem försöker jag lura egentligen? jaja .

 :'(



jessss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback