Finally home

yes, äntligen är jag hemma efter den här jävla skitdagen. fyfan :/
fick snålskjuts med Nathalie & Kate till kvissle där pappa kom & hämtade.
Tänkte egentligen inte berätta vad som har hänt för jag orkar inte med alla frågor just nu.
Men det räckte bara med att jag satte mig i bilen & pappa frågade hur det var så bröt jag
ihop totalt. Tårarna bara sprutade och det gjorde så ont, det bara högg i bröstet, om & om & om igen..
På nått sätt känns det ändå skönt att dom vet, så att de inte undrar varför jag är så deppig
eller sur. Men samtidigt så orkar jag inte heller med alla frågor.
Vad händer nu? Jag orkar inte ens tänka på det. Det finns inte en chans att jag kommer klara
att inte höra av mig till dig, men jag ska försöka så gott det går och oavsett hur svårt det blir.
Ska försöka att hålla mig sysselsatt hela tiden och inte tänka så mycket.. Försöka att ha folk
runt omkring mig hela tiden, annars så vet jag hur det slutar. Då kommer jag stänga in mig på rummet
i flera dagar och deppa ihop totalt.
Imorgon ska vi på noliamässan iaf, kan bli roligt. Sen torsdag blir väl skola och sen träna, på fredag ska jag bowla med familjen ju och sen ut & käka och på lördag blir det ÅRETS GRISFYLLA med brudarna. förferke i björkans nya lägenhet och sen drar vi på 360. Kommer bli kuuuung.. Tänker bara grisa och inte bete mig för fem öre, tänker inte ta hänsyn till nåååååått (förutom mina änglar så klart då).
Längtar redan efter att bara känna första groggen försvinna ner i magen, ja och spriiiiiiiit ska jag dricka, stora mängder. kexa som fan, ja det låter ju som en kanonkväll det.

Ikväll ska jag försöka plugga, får se hur bra det går. Men ska försöka klara av skolan nu trots att detta känns så otroligt jävla jobbigt. Har ett samhällesprov på torsdag iaf som det känns som att jag faktiskt KAN klara, så nu blir det bara att lägga manken till & plugga asset av sig.

Näe nu är middag klar så nu ska jag se om jag får i mig något, har inte nån direkt matlust eller lust till nånting men men. BE STRONG !


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback