Ganska så lustigt

ja, här har jag i flera dagar nu försökt bli sjuk. Amina blåste lite på mig som är/har varit magsjuk så jag kanske få lite bakterier därifrån. Jag drack ur samma vattenflaska som Sandra i går som har nästan fyrtio graders feber i hopp om att bli sjuk. Mamma har legat i snart en månad nu i lunginflammation och brorsan har väl snart legat i 2 veckor sjuk. Och så kom jag hem idag, kände mig inte så pigg (kunde ju också ha varit för att jag inte har sovit något) men jag tog tempen iaf, och jag hade 38,6 graders feber. Yeeees äntligen, nu kan jag ligga i soffan och bara tycka synd om mig själv och äta choklad och bli allt fetare. Dock så måste jag går imorgon,har gått varje dag & alla lektioner hela veckan så ska göra det imorgon också och sen på kvällen kan jag vila. Idag satt även jag & Björkan kvar när lektionen hade slutat och fortsatte jobba. Haha vi var 5 st på lektionen, sällan! Våran klass är så duktig..

Idag hade vi också vårat första möte i studentgruppen. Vi tyckte att det blev så rörigt att diskutera allting i helklass inför studenten och våra pengar så vi fixade i ordning några frivilliga så satte vi oss ner idag på lunchen och hade möte. Kom fram till att lastbilen ska ju självklart betalas med pengarna som vi har sparat ihop varje månad under de här åren plus pengarna som vi vann i tävlingen som ST gjorde, (2 500 kr). Sen tänkte vi köpa massa grejer och smöra för vagantdommarna och så självklart köpa presenter till först och främst våran älskade mentor, A-B, och sen Kenneth & Monika. Våra omvårdnadslärare.
Ni är dom bästa lärarna.
Sen för pengarna som blev över vet jag inte, lite utsmyckling till lastbilen och till kostymer till vagant-dagen kan ju också vara bra. Men detta är bara förslag än så länge. Ska höra med hela klassen vad dom tycker om det så fort som möjligt.

Näe nu ska jag fixa med lite skolarbeten innan jag lägger mig ner i soffan och ska se på Melrose place.


jag saknar dig så det gör ont.




jessss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback