I don´t know what to say

or to feel anymore?

Så otroligt mycket blandade känslor och tankar hela tiden. Dagarna ut och in. Vad är rätt egentligen? Och hur & när vet man att man gör rätt? Varför måste allt vara så komplicerat? Varför tänker man så mycket? Och framförallt, varför finns det så många olika vägar att gå? Skulle jag ha gjort allting på ett annat sätt? Skulle jag ha valt en annan väg? Hur hade mitt liv sett ut då? Skulle jag ha varit lyckligare? Vad är lycka? För mig är det i alla fall att få vara med dom man tycker om. Man ska leva levet som att det vore den sista och ta dagen som den kommer.
Och jag är ju verkligen expert på att krångla till allting. Så fort saker blir bra då lyckas jag förstöra dom. Är det inte så då? Och varför i helvete gör jag så? Kan jag aldrig bara vara nöjd?
Varför fungerar man så? Att man bara vill ha mer o mer o mer o mer. Man är aldrig nöjd riktigt liksom. Det är ju sjukt. Men jag tror dom flesta av oss är lite så? Tills man förlorar det fina man har och inser att man faktiskt var lycklig då, men så är det försent.
Snälla, ta vara på varandra och lev i nuet. Tänk inte så mycket, var bara lyckliga.

För mig finns det bara en person, danne, jag tycker om dig så mycket och du finns i mina tankar varje sekund. Du är en av dom finaste & underbaraste människor jag har träffat. <3 <3 <3
Bara du, glöm inte det.


Och nu vill jag skriva några ord till dig (nämner inga namn). Du betyder så mycket för mig gumman, eller du betyder rättare sagt allt för mig. Jag älskar dig och du är min bästa vän. Det finns ingen som du! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag finns alltid här, oavsett vad det är. Och jag kan förstå att du just nu behöver vara ifred och det är klart att du ska få vara det. Men glöm inte bort att jag finns här sen när du vill prata. Jag kommer alltid att finnas här för dig! Du är min lilla ängel, mitt lilla ljus, min glädje <3
Jag är så rädd om dig, och framför allt
JAG ÄLSKAR DIG



jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback