If I could escape

ja tänk om. fyfan vad tankarna går runt i huvudet på mig.
hade jag kunnat gjort något annorlunda? och vad i såna fall?
jag vill så gärna ha dig, jag vill inte ge upp. jag vet att jag ska, men jag vill verkligen inte.
varför fortsätter jag att plåga mig själv för? varför kan jag inte bara släppa det och försöka gå vidare? vad är det för fel på mig? kan jag aldrig lära mig?


å imorse mådde jag väl som jag förtjänade, efter ca 3 timmars sömn och en stor mängd sprit så mådde jag då inte så jävla bra. trots att jag tyckte själv att jag var nykter när jag somnade :S men ja ja.
gjorde iaf samhällesprovet imorse som jag verkligen trodde skulle gå åt helvete. konstigt nog så var g-frågorna svårast.. gjorde vg och mvg också och jag tyckte i alla fall att det gick bra? men det återstår väl att se. jag gjorde i alla fall mitt bästa och mer än så kan jag inte göra.
sitter på min sista lektion nu, slutar om 40 minuter så då ska jag åka hem och soooooooova och få en utskällning för nånting som jag inte vet vad riktigt. mamma kom in imorse & började gapa, kommer dock inte ihåg om vad men hon var arg i alla fall, snark & suck!

har nog ändrat mig igen, det verkar bli utgång på lördag. just nu känns allt så osäkert, det vore väl egentligen bäst om jag bara lät bli men skulle vara kul också. var så länge sen med mina partyälsklingar.

ja ja nu ska jag väl försöka jobba lite den sista tiden.



jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback