Inte helt felt med brons heller

Näe braaavo Anja som tog brons ikväll i damernas slalom. 4 medaljer, 3 guld och 1 brons. Riktigt bra och spännande var det också. Så synd för Maria PH med hennes miss där annars hade hon fått en rikigt bra placering.
Imorgon 9.45 är det herrarnas slalom också om jag inte kommer ihåg helt fel, heja Byggmark. Tänkte ju se min kära repris av Gilmore Girls imorgon 11.55 som jag missade i tisdags, men då är det ju andra åket :/ Bais.
Idag har jag inte gjort så mycket, sov hos gosen inatt.. Klev upp imorse och åkte till skolan, för en gångs skull var jag inte sen. Slutade vid halv 1, åkte hem och fixade klart mitt skolarbete & skickade in det. Yes en mindre sak att göra i alla fall. Sen har jag typ bara slöat i soffan med massa godis & chips. Har nyss sett på Så ska det låta, love it :) Resten av kvällen tänkte jag väl spendera framför dumburken och se på någon bra film eller nått. Antingen The Guardian eller se klart på Over the hedge.
Nathalie & Amina är ute och super som vanligt, var så grymt sugen och ville så gärna hänka på. Men svårt när man är pank :/ Lika bra att tare lugnt. Nästa helg blire också lugnt men sen är det 100dagarsfesten och då ska jag supa mig själv under bordet är det planerat, haha.
Och gosen är i borlänge nu :/ saknar han redan..
Näe nu ska jag se på film och proppa i mig lite mer onyttigt.
Hoppas alla har en kanontrevlig fredagkväll.


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback