Irreplaceable

Sitter och lyssnar på Beyonce nu. Love her! Och irreplaceable kan jag bara inte få nog av. Vet inte i hur många månader som jag har kört den på repeat nu. Men shit så bra den är. Ring the alarm är också en stor favorit. Ja, hon är helt enkelt bäst! Christina Augilera har jag blivit ett stort fan igen av nu på senaste tiden, hennes låtar, åh man vill ju bara gråta och hur hon ser ut. Det är en tjej med utstråling verkligen, så otroligt vacker.


Varför måste allt vara så jobbigt? Varför måste allt vara så jävla svårt?
Hur man än gör så blir man ledsen. Ska livet verkligen vara såhär?
Kommer det alltid att vara såhär jobbigt? Det kanske till och med blir värre?
Tuffare och svårare beslut ju äldre man blir? Jag vill inte bli äldre nu..
Jag vill inte bli ett år till.. Jag är inte mogen. Jag kan inte ta ansvar,
jag är fortfarande ett barn.
Det finns så mycket som jag bara vill säga, men om jag bara börjar skriva om
det så vet jag att det brister, då kommer jag bryta ihop. Hjälplös som ett litet spädbarn.
Jag vägrar att deppa ihop igen, måste samla krafterna, måste orka. Måste försöka
se det positiva (om det nu finns nått sånt) här i livet.
Kärlek är något positivt och underbart för mig, det finns seriöst ingen bättre känsla
än att vara kär. Tyvärr så är jag ju ensam på den punkten? To bad for me.
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Finns det något mer jag kan göra nu? Jag försöker verkligen, ja jag försöker göra allt. Du betyder så mycket för mig, det finns ingen annan än du. Jag fattar inte att det är så svårt för dig att inse. Och ge det bara en chans, snälla. Jag vet att du inte kommer ångra dig, jag lovar. Jag ska inte såra dig, jag kommer göra allt för dig. Jag är inte som alla andra, jag trodde du visste det.
Ja, det finns nog inget mer att göra nu, det är upp till dig. :'( :'( :'(

Nu ska jag försöka sova lite med tanke på att jag bara sov 3 timmar inatt, är helt slut efter allt bråk och allt tänkande.
På lördag blir det iaf grisfylla! Köpte en halva sprit förut idag, ska köpa groggvirke imorgon. Sen på lördag dååå blire party för fulla muggar. Ska bli årets grisfylla för min del. oh yees!
Ja ja godnatt, hoppas att ni mår bra alla.

danne <3 <3 <3


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback