j ä v l a k u k h u v u d ! ! !

är så satans jävla ledsen och arg just nu .
fan, jag finner inte ens ord . det bara kokar i huvudet på mig just nu . men varför ? det är egentingen inte ens värt det . varför ödslar jag min energi och mina tårar för ? när jag kan göra det på så mycket andra viktigare saker . . .
jag orkar inte må såhär längre . jag bryts ner , jag har ingen ork kvar och ingen kraft heller .
du/ni kan lägga av nu , ni kan låta mig vara . jag är på botten , räcker inte det ?
jag ber er bara låt mig vara .
jag klarar det inte längre , jag måste verkligen bort härifrån . funderar starkt på att packa väskan och dra igen och också STANNA kvar den här gången . lika feg som alltid , ja men då får jag vara det .
Hellre det än att . . . . . . . .
jag ser ingen anleding för mig att vara kvar här längre .
och allt precis allt påminner om dig . jag vet inte varför ! men du är i mina tankar hela tiden , jag orkar inte det . jag vill bara ta bort dig ur mitt huvud . jag kommer aldrig att få dig och sånt är livet . men jag kan då bara inte acceptera det och gå vidare . tyvärr , men så funkar det inte för mig . men jag ska låta dig va men du ska veta att du är det enda som finns i mina tankar och det gör så jävla ont .

jag vill inte längre , jag vill bara fly ifrån . jag vill att du ska torka mina tårar och krama om mig och säga att allt kommer att bli bra . det kommer aldrig att hända , jag vet det . men i mina drömmar är det så !

jag måste rycka upp mig , jag kan inte fortsätta såhär . hur länge kommer det bli såhär ? när är man redo att gå vidare ? när slutar allt göra så jävla ont ? när kommer jag sluta tycka om dig ?
näe nu ska jag torka tårarna, ta en till whisky , bli lite fullare och ja inte fan vet jag .

på lördag kommer den riktiga grisfyllan iaf , om den inte blir ikväll ? känns nästan som att de skulle kunna bli så och ni har inte en aning om hur långt detta inlägg har tagit mig att skriva . ha ha , spriten gör en fan blind . kan den bota smärtan då ? näe nu ska jag sluta babbla massa skit . snart är det o.c. törs man gå ner på nedervåningen ens ? ha ha ha ha ha ha ha ! näe dra åt helvete , hela högen . ta åt er om ni känner för det I don´t give a fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck .


fuck off and die (ett hett tips just nu)



jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback