Look into your heart and you'll find love love love

Åh herregud . Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt , alldeles nyss hade jag så mycket tankar men nu försvann bara allt? Den största frågan är väl ändå just nu, vad är rätt och vad är fel? Och det som hände igår eller rättare sagt det vi gjorde igår var väl egentligen fel. Fast ändå inte, jag kände mig glad och lycklig och det är väl det som räknas. Sen idag har det såklart varit mycket tankar och just nu så kanske jag inte mår så bra. Men jag orkar inte tänka hela tiden, jag gör det jag vill och som känns rätt för stunden. Och blir jag sedan ledsen och sårad så får jag ta itu med det då. Jag ville ju bara vara med han en sista gång. :( Vad hemskt det låter när man säger "en sista gång". Men det är väl så det är? Allt känns konstigt nu, konstigare än vanligt alltså.
Sen är jag också djupt besviken på vissa, men det är inget jag tänker nämna här. Ni är nog medvetna om det själv. Och ibland så förstår jag seriöst inte vad ni håller på med. Näe förbannad är bara förnamnet. Då kan ni lika gärna låta mig vara istället. Ni gör det liksom knappast lättare för mig.
Men nu säger jag inget mer om det, back till det andra. Hum, så jävla svårt och jobbigt alltså. Jag fattar ingenting. Och det gör så ont i min mage nu, en stor klump. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva det? Jag vill fortfarande samma sak, och ja, jag vet att det aldrig kommer bli så. Men jag kan väl hoppas? Ett litet hopp kan jag väl ändå få ha? Jag kan väl få drömma? Och drömmar blir ju aldrig verklighet heller, det är ju därför det kallas för drömmar. Jag förstår inte varför det skulle sluta såhär. Allt är ju så bra när vi är med varandra. Jag förstår inte varför det var så mycket bråk. Men det är klart att allt bråk tär på en. Det finns det ingen tvekan om. Men för min del så är det värt det. Jag tror att saker kan ändras.. Men det är ju jag förstårs. Optimisten vettu.
Och jag vill & önskar att du kunde tro på mig, att du kunde lita på det jag säger. Och jag tror nog ändå att du innerst inne gör det. Om du inte gör det, då funderar jag på vad du egentligen har för tankar om mig. Men ja, nu är det väl bara att vakna upp ur drömmen och inse att det aldrig kommer hända. Att igår/inatt var sista gången jag träffade dig. Det känns så hemskt, men man måste ju försöka inse sanningen. Så nu är det väl bara att gå tillbaka till det vanliga och försöka fokusera på andra saker så att man inte deppar ihop totalt. För det orkar jag inte en gång till.
Näe nu är det nog dags för mig att sova, blir skolskiten imorgon och så ska jag ju ha möte med rektorn imorgon förmiddag, snark suck!
Godnatt



du betyder så mycket





jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback