Måndag

Jaha, så var ännu en NYKTER helg över. Hur skönt som helst.
Ja i fredags som sagt så var jag bara hemma med mamma & pappa och såg på mitt favoritprogram "Så ska det låta" :) Lätt bättre än att springa runt på krogen & yra.
Och lördagen tillbringade jag hos sötnöten.. Såg på "Natt på museet" och bara myste..
Igår sov jag typ hela kvällen, var helt slut. Och somnade till och med innan 12 igår kväll. Väldigt skönt! Så skulle jag kliva upp vid 7 imorse för jag skulle träna med Carro halv 10 på ego. Bra att jag vaknade typ vid 9 :/ Så det blidde ingen träning idag och inte imorgon heller för då slutar vi fyra och då orkar jag inte. Det är för sent, då kommer jag bara vara grinig, hungrig & trött!
Men på onsdag, torsdag & fredag blir det träning iaf :)

Sitter på skolan nu, började 11.45 och slutar 15.35. Sitter och jobbar med Instuderingsfrågor till ett häfte om demenssjukdomar. Har suttit här i 2 timmar och har fortfarande inte ens svarat på första frågan. Det går bra för mig, eller så inte. Har ingen arbetsro alls och kan verkligen inte koncentrera mig.
Skulle behöva en snus nu verkligen känner jag. :/ Men nåååån slängde ju min snus :'( :'(
Idag måste jag plugga massa samhälle och psykiatri eftersom jag inte gör nått på skolan! :/ gah.
Men näe nu måste jag börja jobba.. bloggar mer ikväll mina kära läsare!



jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback