Måste vara stark

Ja, jag måste vara stark. Jag kan inte bara stoppa huvudet i sanden. Det fungerar inte så längre! Jag måste växa upp och bli mogen och börja ta ansvar. Bara för att saker går åt helvete så kan jag inte deppa ihop. Jag måste försöka. Måste sysselsätta mig.. Det är hur jobbigt som helst men jag måste försöka. Inget kommer att bli bättre för att jag stänger in mig på rummet resten av mitt liv.
Jag vill bara försvinna nu, komma bort. Rymma från allt? Alla problem? Men det är ingen väg att ta. Det är bara fegt, fegt, fegt. Jag har alltid gjort så. Försökt att komma undan på det lättaste sättet istället för att bara ta tag i problemen. Men nu blir det ändring..

Och till dig vill jag bara säga en sak, lycka till. Jag hoppas att du är lycklig nu och mår bra. Och kanske kan vi en dag vara vänner? Det är snart 8 månader sen, jag kan inte förstå det. På ett sätt känns det som en evighet sen och på ett annat sätt så känns det som att det var igår. Jag är glad för din skull i alla fall att du har hittat någon. Och jag hoppas verkligen att vi har lagt allt bråk bakom oss.



Och du, jag vill bara ha dig. Det finns bara du för mig.. Jag vet inte vad jag gör snart!



so sad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback