My baby shot me down

Vad duktig man är, eller så inte.. Nu har det gått ytterliggare en timme och jag har fortfarande inte börjat med arbetet än. Ska vara klart imorgon! Är man dum i huvudet eller är man dum i huvudet? Ja, det är frågan det. Jag skulle tippa på att jag helt enkelt är dum i huvudet.
Får göra allt hemma sen ikväll. Om jag orkar! Känner mig helt död och otroligt jävla lessss, irriterad, förbannad, less, less, less ja just det sa jag att jag kände mig less också? gaah...
Känns som att allt och alla går mig på nerverna just nu. Är alla irriterande eller är det bara jag som är känslig? Det är nog jag som är jävligt känslig just nu. Behöver nog bara vara ifred ett tag.

Behöver träna så att jag blir glad tror jag och får ut lite aggressioner.
Skulle behöva slå på något eller någon!


Jaja, nu tänker jag åka hem, gör ingen nytta här direkt ändå.




jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback