Noliamässan

Har jag & Nathalie varit på idag :) ganska trevligt faktiskt. Gick och gjorde reklam för Johannas "egna företag", hon & en annan tjej sålde kondomer. Så vi gick runt och delade ut lappar om det till killar :P haha. Sen plockade vi pennor, Nathalie hade ju lovat Anna-Britta att vi skulle slå hennes rekord från fjolåret då hon tog 13 st. Jag tror att jag tog 11 och Nathalie tog 17 tror jag. Det var väl typ dagens höjdpunkt.. Sen fick vi skjuts av Sandra ner till stan så gick vi runt lite, Nathalie köpte 3 jättefina 3 tröjot på Gina och jag köpte bara hårfärg. Fan vad jag hatar att vara pank. Måste nästan ta och börja gå på gatan snart tror jag. Det här går fan inte längre :P Ikväll blire plugg och sen självklart o.c. några mer planer har jag då faktiskt inte. På lördag tänkte jag ju supa men jag tror faktiskt att jag står över, har inga pengar direkt och jag känner bara inte för det. Kommer bara bli ledsen och deppig så kommer allt bara komma ut liksom. Vet inte om jag orkar det.. Får spara mig till nästa helg istället.
Tessan kanske också skulle klippa mig den här veckan, ska äntligen klippa min kära page som jag har velat i fan ett halvår nu tror jag. Bättre sent än aldrig :P

Åh jag blir så less och irriterad på dig faktiskt, fyfan säger jag bara . Du sårar mig !


Blev ingen sömn i natt heller, allt bara kom upp, all gråt . Trodde inte att det skulle finnas nån kvar men jo . På dagarna går det ändå hyffsat ok, då har jag ju saker att göra hela tiden . Men nätterna, fy fan. Tårarna tar verkligen aldrig slut . Vad ska man göra då? Det är bara att bita ihop och försöka att se glad ut .


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback