Och silver till Sverige

Yes idag blev det en medalj till för Sverige i damernas storslalom. YES!
Sååå synd att Anja åkte ur i andra åket, illa men men hon har trots allt tagit 3 guld och slalom är ju inte direkt hennes starka sida. Och för Anna Ottoson kunde det väl ha gått lite bättre, hade förväntat mig en medalj från hennes sida, men tyvärr. Och för Jessica Lindell-Vikarby gick det inte alls bra? Det har inte alls gått bra för henne i detta VM. Men det kommer :) Tycker hon är stentuff ändå.
Finns det nått bättre än skidor? Älskar att kolla! Vilken stämning, och Sveriges damer är ju helt enkelt bäst. Keep on girls.

Traskade ner till affären förut med mina kära bröder och min älskade vovve. Köpte snuuuuuus :D Så nu är jag lycklig igen. Men samtidigt så blir jag störtförbannad på mig själv. Har hållt upp i nästan 4 månader. Men dock har jag förstört det nu :/ Är fast igen! Jävla skit. Men jag är så olycklig utan snusen och kan inte alls koncentrera mig. Sen jag slutade snusa har skolan störtat totalt. Shit alltså vilken jävla makt nikotinet har över nu, det är ju hemskt.. Vilket jävla gift! Slutar med skiten efter skolan, inte nu. Det går inte!

Fan vad aktiv jag har varit på bloggen idag, blir så när man inte har några vänner, ha ha just kidding, jag har ju faktiskt dom underbaraste vännerna.

Idag är det också bara 115 dagar kvar till studenten, åh zlatan vad jag längtar.
2:a mars är det 100dagarsfesten på Aveny
20:e april kommer mössorna och då är det också 50dagarsfesten på Aveny
16:e maj är det mösspåtagning
18:e maj STUDENTBALEN!
5:e, 7:e & 8;e juni, studentfesterna på Oscar
och 8:e JUNI 15.00 STUDENTEN ! ! ! ! ! ! !
Kan ni fatta det????????

Och sen den 23:e augusti åker jag till Bulgarien, SUNNY BEACH, here I come. Sol & bad med familjen och underbara härliga drinkar & utgång på kvällarna. LOVELY

Men näe nu blire sängen för min del, ska vara utvilad imorgon ifall jag skriva prov(??) som jag absolut inte har pluggat till. Ska läsa lite nu så kanske jag klarar det ;)
God natt alla

puss på dig, heting



jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback