Ridin' dirty

Snygg rubrik, jag vet. Men jag kom inte på någon!
Sitter och lyssnar på en fruktansvärd men också så otroligt fin låt, Runaway love med Ludacris & Mary J Blidge. Grymt bra, ett måste om ni inte har den redan. Får garanterat en att gråta i alla fall.

Idag skulle jag har varit i sidsjöbacken med Björkan och åkt bräda. Men drömde inatt att jag var där och att jag bröt benen och Björkan ena armen, så jag såg det som ett tecken (eller en bortförklaring) att inte åka dit. Kände att jag behövde vara hemma och plugga, städa, tvätta & söka jobb istället. Men har jag gjort något utav det då? Näe. Skärpning! Dom senaste dagarna som har varit så bra, har liksom sett allt på nytt och fått livslust igen. Men nu känns det inte så. Allt känns bara grått och deppigt.. Varför blir det såhär? kan det inte antingen bara vara dåligt eller bara vara bra. Måste det hålla på och gå upp & ner såhär? Jag orkar inte det och jag tycker synd om alla som är runt omkring mig som ska behöva stå ut med mitt konstiga och oftast dåliga humör. Men tro mig, jag försöker. Hela tiden! Jag förstår inte varför allt känns så bra ena sekunden och man svävar på moln, sen nästa dag då är man på botten igen och orkar inte mer. Utan att något ens har hänt. Varför är det så? Måste det vara så? kommer det alltid att vara så? Det tar på mina krafter.

Och hur blir allt? Jag vet att jag inte kan få ett svar. All I ever wanted is to be with you. Varför kan det inte vara så? Varför måste allt vara så satans svårt och komplicerat? varför kan det inte bara funka? För sanningen är den att jag vet inte hur länge till som jag orkar. Jag vet att jag har sagt så många gånger, och många gånger har jag sagt att vi borde lägga ner och skita i allt. Sen när det väl kommer till kritan så går det inte. Jag kan inte, och jag ville inte heller. Jag önskar att du bara kunde lita på mig och tro på att det jag säger är sant. Det finns faktiskt bra människor i den här världen också.
Ja, jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva :'(
Jag vill ha dig, det finns bara du



jessss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på
GratisGenerationen och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till!

Mvh
Mia

2007-02-13 @ 13:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback