Runaway love

En väldigt bra låt med Ludacris feat. Mary J Blidge. Den borde ni ladda ner och lyssna på texten, så hemsk. Tårarna kryper fram varje gång..

Såg i alla fall på film förut med mamma & pappa, vi "hyrde" Zozo på tv:n. Tydligen kan man göra så..
Den var sjukt bra i alla fall. Förstår inte varför jag inte har sett den förns nu? :S I alla fall, hur kan jag sitta och klaga på mitt liv och tycka synd om mig själv?? Jag blev så otroligt arg och besviken på mig själv när jag såg den filmen. Fan, där förlorar man sin familj, man blir bombad och får flytta till ett annat land och börja om ett nytt liv. Också så sitter jag här hemma, med tak över huvudet, mat, underbara vänner och familj. Och ändå så klagar jag??? Då är man ju fan inte klok på en fläck. Näe från och med nu ska jag aldrig klaga, eller nästan i alla fall. Varje gång jag tänker klaga på mitt liv så ska jag tänka på hur andra har det först. För dom skulle säkert göra vad som helst för att få mitt liv istället.
Jag fick också en tanke förut om att jag vill åka till något fattigt land och hjälpa till. Jag vet inte med vad riktigt, men hjälpa fattiga familjer. Kanske jobba som undersköterska där? Jag vet inte riktigt, men jag vill göra någit meningsfullt iaf. Något som betyder nånting. Ja ja, nog om det!

Sen såg jag på världens pinsammaste melodifestival. Men var snabbt tvungen att byta kanal. Man skäms ju! :/ Låg och kollade på the voice istället ett bra tag fram tills 8 mile började. En utav mina absoluta favoritfilmer. Eminem är bara så heeet, & brittany murphy också för den delen.
Har nyss kollat klart och nu tänkte jag faktiskt knoppa, är helt slut. Den här dagen har varit så jävla jobbig, mycket tankar, känslor & gråt. Jag är så förvirrad, vet varken ut eller in.
Skönt var det att träna i alla fall, var på gymmet med Carro i lite över 2 timmar. Underbart härligt!
Snart måndag då blire träna asset av sig igen..

Men nu ropar faktiskt min underbart sköna och tråkigt nog tomma säng på mig så jag ska väl slockna där nu tänkte jag. Hoppas alla har haft en bra lördagskväll!


:'(



jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback