snö , snö , snö

ja det kommer nog aldrig sluta snöa , bra på några sätt och dåligt på några sätt . det är så jobbigt att gå i högklackat men det är otroligt härligt att kunna åka skoter .
hade feber imorse igen och nu har jag knarkat massa alvedon så jag vet inte riktigt hur jag mår , har ont i kroppen och så i alla fall . om jag inte mår sämre så ska jag till emma sen , vi ska bara mysa och se på film . och imorgon när hon åker till jobbet ska jag städa hennes lägenhet , sen när hon kommer hem så ska vi färga mitt hår , laga mat och sedan köra igång förfesten och sen blire krogen . hoppas det blir kul , men klart det blir de när vi är alla brudarna .
näe nu ska jag fortsätta fixa lite med presenten till mormor som fyller 65 år på måndag . blev inget mycket bloggande idag , jag är helt tom . kan inte tänka eller känna nånting ändå . . .
förutom att du ständigt finns i mina tankar :'(

ha en trevlig helg, sug & svälj .





jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback