Storstädning, puh

ja idag har jag storstädat mitt rum, hela övervåningen och toaletten, tog ca 3 timmar. Jobbigt vare men välbehövt och skönt att ha fått det överstökat. Kan inte leva riktigt om det är stökigt eller skitigt. Vem kan det? :O
Sen såg jag på film med hela familjen, The gathering hette den, helt värdelös. :S Se den inte! Sen gjorde jag & pappa varma mackor & the och snackade lite skit och nu har jag typ precis varit ute & gått. Behövde rensa tankarna lite, mycket att tänka på just nu. :/
Ska snart se på The guardian som jag har laddat ner tänkte jag. Hoppas den är bra!
Sen ska jag nog sova, kanske sova till ett bra humör? Den här dagen har varit jobbig & deppig som fan.
Blir så lesssss.. Men men, inte mkt att göra åt eller hur? Bara att gilla läget liksom!
Ja ja, ha en bra kväll!!!


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback