The guardian

Den filmen har jag nyss sett och jag kan uppriktigt säga att jag nog aldrig någonsin tidigare blivit så berörd av en film. Tårarna bara sprutar på mig just nu. Den fick mig också att inse att kärleken är det viktigaste vi har här i livet, och inte bara till personen man älskar och valt att leva resten av sitt liv med, utan också ens vänner och andra nära. Vänd aldrig kärleken ryggen för kärleken övervinner allt. Tillsammans är man stark. Och jag vet att detta bara är en film, men varje film har sitt budskap. Detta var verkligen en utav de bästa filmer jag någonsin sett. Den väckte så många tankar hos mig nu.. Och den gjorde det här absolut inge lättare nu, snarare tvärtom. Ständigt dyker samma frågor upp, men jag finner inga svar.
Detta gör så ont i mig.

Ta hand om dom ni älskar, och släpp dom aldrig. Ge aldrig upp hoppet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback