Tråk Tråk Tråk

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Trohet, ärlighet

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
ikka, jessi, jess

Hur var du som barn?
Väldigt blyg, social, lekfull, busig

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Jag vet inte, svår fråga

Vilket är viktigast hos din partner?
Trohet

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Näe det skulle jag inte tro

Hur ofta lagar du mat hemma?
3-4 dagar i veckan

Vad skulle du göra med ett friår?
Reeeeeeeeeeeeesa

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Oj, vad svårt. Tycker om det mesta förrutom "svensk" mat.

Hur svarar du i telefonen?
Hallå eller med mitt namn, beror på vem som ringer

Är du pinsam på fyllan?
JAAAAAAA

Hur ser folk dig?
Inte en aning, men glad hoppas jag.

Människa som gör dig enbart glad?
Finns det någon sån?

Värsta känslan?
Att bli lurad, att tvivla på sig själv

Favorit tv-program?
O.C., One tree hill, Desperate housewives, Gilmore girls (kunde inte bestämma mig för ett)

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Myyyys med världens sötaste

När grät du senast?
NU

Är du vidskeplig?
Hmm jaa, litegrann tror jag

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Nej absolut inte

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Hmm.

Vad tror du på?
Kärlek

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Big brother eller Paradise hotel ;)

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Både och? ;)

Vad är lycka?
Att få vara med dom man tycker om och att känna sig älskad

Vilka personer beundrar du?
Beundrar jag någon?

Vem var din första kärlek?
Det vill jag nog inte skriva här

Vem har makten i ditt liv?
Hmm inte är det jag i alla fall

Har du mobbat någon?
Tyvärr så har jag det

Har du någon fobi?
Ormar och spindlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback