Vilken jävla helg..

Ja fyfan :/
Åkte som sagt till Björkan i fredags, hade med mig allt som jag skulle ha den här helgen.
Hemma hos henne så förberede vi med musik också inför lördagen, jag drack lite grogg. Behövdes dock inge mycket, haha. Sen gick vi och la oss vid 2-tiden. Sen ringde telefonen 3.40 och jag blev så glad för att det var "han", pratade i 2 minuter kanske så skulle han ringa igen så fort dom kom upp i lägenheten. Jag gick ut ur sovrummet då för att inte väcka björkan, satt i soffan och väntade på att "han" skulle ringa då. Men näe inte gjorde han det. Gick och la mig till slut.. Vaknade vid 9 av att björkan skulle till jobbet. Klev upp jag också, var så deppig och mådde så otroligt dåligt så jag klev upp. Städade Björkans lägenhet och så.. Sen kom Carolina vid 1, då klippte hon och färgade mitt hår så nu har jag en kort, rak page. Plus attjag är blond igen, så snyggt! Sen kom björkan hem, då lagade hon mat till oss och sen gjorde vi oss i ordning. Spelade lite buzz och jag vann dårå =) Sen kom Nathalie & Amina vid 7tiden.. Sen gick vi över till Björkans grannar, Robin & Jonne, fortsatte förfesta där. Hade riktigt trevligt.. Sen vid halv 11(?) skulle vi gå ner på 360. Mina fötter ville inte lyda mig och mina skor var fucked up så jag kunde inte gå, fötterna bara åkte undan och vek sig under mig. Så Robin bärde mig ett tag, haha. En riktigt gentleman :P Ramlade tusentals gånger och till slut så tog jag av mig stövlarna (aldrig mer högklackat). Gick alltså på 360 utan skor, haha den ni :P Tror vi var på 360 i knappt en timme, gick på MAX istället.. Sen fick jag, Björkan & Robin skjuts hem. Vi fortsatte och drack vi tre hemma hos Robin & Jonne. Sen försvann björkan då hade hon visst gått in till sig och däckat, men jag var kvar en stund. Till slut gav jag upp jag också och gjorde Björkan sällskap i sängen. Ringde och skickade sms till "han" som en tok också, men han svarade inte eller så blev jag borttryckt.. Blev jätteledsen, låg och grinade ett tag sen till slut så somnade jag.
Vaknade upp imorse, och ingen ångest eller nånting, hade ju iofs inte heller nån anledning till att ha det. Efter gårdagen så vet jag också ännu mer att jag tycker om dig så jävla mycket.. Men just nu kan jag fan inte själv ens förstå hur jag kan det med tanke på hur du behandlade mig i helgen. Fyfan säger jag bara. Jag vet inte om jag kan tro på det du säger nu, jag har aldrig känt mig så sårad, utnyttjad, rädd, ledsen som jag gör nu. Du har faktiskt sjunkit så mycket i mina ögon.. Jag trodde inte det här om dig. Och nu vet jag faktiskt ärligt talat inte om jag ska tro på dig eller sakerna som jag hörde. Om det hade varit innan helgen så hade jag självklart trott på dig, men nu vet jag inte. Nu är jag faktiskt riktigt tveksam.
Du har betett dig som ett jävla svin mot mig hela tiden. Du har behandlat mig som luft, som att jag inte betyder något. Det var riktigt länge sen jag blev såhär sårad som jag är nu .
Näe jag vet faktiskt inte mer vad jag ska skriva, jag är chockad, och så jävla ledsen.
Jag mår piss nu. . .


Bilderna från helgen http://jess.bilddagboken.se



jessss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback