Well, I´m in love

Och det känns.... helt underbart. Ja, jag är kär och jag svävar på moln känns det som. Det pirrar i magen och gud vad härligt det är. Du gör mig så lycklig, bara tanken av dig gör mig så glad.
Love is in the air, yeah!


Skönt att vakna upp ännu en lördagsmorgon utan att vara bakis, det är fan guld värt det. Vaknade av att mamma och pappa kom med kakor och bullar till mig :) wiie. Härlig frukost, vill inte ens tänka på hur många kalorier det var, men gott var det! Får tränas bort på måndag.
Sitter här och nördar lite nu, poppar musik och så. Tänkte snart hoppa ner i duschen och sen ska jag löaga tacos till min kära familj. Jag är så glad, det har inte varit nå bråk på över en vecka tror jag (rätta mig om jag kommer ihåg fel). Men det känns som att det äntligen börjar lösa sig med allt. Allting kanske kan fixas och repaperas? Jag älskar er i alla fall. Ni är ju min familj! Vi kommer att klara det här. Om bara alla i familjen försöker vara lite mindre egoistisk så har vi ett stort problem löst i alla fall. Vi måste lära oss att ta hänsyn till varandra och framför allt respektera varann och ens viljor.

Tänk om livet alltid skulle vara såhär underbart? Men man ska inte tänka så. Man ska leva i nuet, jag är lycklig nu så kan jag bara sluta grubbla så mycket.

Jag har förövrigt gjort en till blogg
http://blogg.passagen.se/jessiikaa men det var så krånligt så jag tror att jag stannar kvar här istället. :)


Tänker på dig, gumman. Finns här <3


/glad jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback