What goes around comes around

Denna låt spelas om och om igen, med Justin Timberlake.. Den är ju bara helt förjävla underbar.
Försov mig imorse, mamma kom hem vid halv 9 från jobbet och då hade inte jag vaknat. Så på mindre än en halvtimme duschade jag, klädde på mig, åt frukost, fixade håret & sminkade mig. Det är rekord ! Brukar knappt hinna göra allt detpå 1 ½ timme. Wohow, kors i taket.
Var på möte halv 11 med våran rektor och min mentor. Tänker inte nämna nånting om det.. SNARK!
Sen hade jag vi Svenska och fortsatte se på någon jävla skitfilm från typ 1700talet eller något annat helt värdelöst. Det är seriöst det sämsta jag har sett. Man kan ju inte göra annat än att garva, sucksuck.
Sen fick vi sluta, kl 1. Skulle egentligen ha stannat kvar och plugga PA med Björkan men hennes karl låg hemma och var magsjuk så hon fick åka hem och ta hand om honom. Vilket i och för sig var lite bra för min del eftersom jag måste plugga så mycket annat. Så jag ska inte sitta här och slösa bort tiden så mycket längre, bara skriva klart detta inlägg.
Snart är även denna bärbara datorn min, brorsan ska köpa en ny stationär dator så då får jag ha den här förutom när han är på skolan då såklart och behöver den själv. Men sen är den miiiiiiin. Då kan jag ligga här i sängen hela kvällarna och behöver inte röra mig en fläck. Ska bli jätteskönt! :) Jag har världens bästa bror :)
Snart är det helg också, den blir lugn, min kusin från värmland kommer då så vi ska bara vara hemma och mysa, se på film & snacka skit. Och på måndag morgon åker jag till stugan och kommer hem på onsdag kväll. Åka skoter och bräda med familjen.. Känns skönt nu har jag några dagar planerade så man slipper tänka så mycket, för jag måste verkligen sysselsätta mig så att jag inte går under. Nån gång kommer det väl ändå att bli bättre, eller?
Tänkte gå till kuratorn imorgon igen. Tror det är lika bra för jag klarar nog inte det här själv. Och jag har inte en aning om vem jag ska vända mig till? Men sånt är livet, eller hur?.
Näe nu ska jag fortsätta lyssna på min älskade Justin Timberlake och försöka få klart lite skolarbeten så jag får lite mindre att göra på lovet i alla fall.



jessss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback