Why?

Också fortsätter jag och skriver? jag vet inte riktigt varför och jag vet heller inte riktigt vad jag ska skriva. men jag måste få skriva av mig, det är enda sättet att få ur mig saker.. det som kan vara jobbigt är att man inte får något svar på sina frågor. Men jag kanske inte vill ha svar heller?
Vad händer nu då? Jag är så jävla förvirrad, jag orkar inte ens tänka. Jag vill inte bli sårad, inte en gång till. Jag orkar inte det. Och om ett bråk så läggs allt ner? Det förstår jag inte riktigt heller. Så kan man väl inte säga? Ska vi bara gå runt nu och vänta tills nästa bråk kommer och sen skita i allting? Varför skjuta upp det egentligen? För det är ju bara det vi gör. För bråka igen det kommer vi att göra, det är något som alla människor gör. Det är inget man kan undvika. Jag önskar att jag förstod, att jag förstod dig, att jag förstod hur du menade. Men det är inte så lätt. Det är det väl varken för mig eller dig.
Men hur mycket mer orkar man? Hur mycket mer orkar du?
Jag vill ha dig, bara dig. Men jag kan inte göra så mycket mer, jag är inte mer än mänsklig. Och jag gör verkligen allt! Det är upp till dig nu..


FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN :'( :'( :'(


Jag orkar inte mer, skjut mig, skjut mig, skjut mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback