Ytligt

Ja det känns som att det blir mer & mer ytligt för varje dag. Allt känns så falskt!
Ibland undrar jag vart jag har alla någonstans? Finns det någon som går att lita på? Det finns inte många i alla fall. Jag önskar bara att du ville öppna dig. Att du kan säga om något är fel och när något är fel. Skulle vara så skönt att slippa alla bitchiga och otrevliga kommentarer och istället bara få ett svar. Jag kan ju faktiskt inte ändra på mig om jag inte ens vet om att jag beter mig dumt eller gör fel saker. Det är inte så lätt för mig heller, man kan ju inte veta allt.
Känns som att jag behöver ta en paus igen, komma bort lite från allt. (dock inte dig, så ta inte åt dig)
Förstår inte :/ Varför är det alltid något som ska hända för? Alltid något som ska vara fel`?
Eller är det bara jag som hänger upp mig på småsaker?
Kanske ska försöka sluta att tänka så mycket. Blir nog bäst så. Men det är inte alltid så lätt heller..
Ja ja nu ska jag fixa mig i ordning lite, sen ska jag till danne och mysa & se på film.
Imorgon blir jag hemma, har massa plugg att göra. :/
Får skylla mig själv när jag har varit borta så mycket.


Ha en bra kväll mina trogna läsare



jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback