Ännu en fredag

Ja, och så var det fredag igen då. Imorse skulle jag kliva upp kvart över 5, vaknar av att mamma gapar halv 8. Jädrans vad jag försov mig, skulle ju ha åkt in med 20 i 8 bussen till stan och träffat Nathalie och fixat "det där". Men det var bara att glömma.. Slängde mig ner i duschen, sen skyndade jag mig. Åkte med 8.50 bussen till skolan med Björkan. Och nu sitter vi här i datasalen och gör inte ett skit, nödvändigt att stressa ihjäl sig då. Vi ska tydligen göra en uppgift om våran praktikplats som vi ska redovisa senare i dag. Men eftersom jag inte har gjort någon praktik så har jag ingenting att göra. Eller egentligen kan man väl säga att jag har hur mycket som helst att göra, men jag ska ju bara orka ta tag i det också.
Ikväll blir det lugnt, ska se på Let´s dance och sen på Rocky, det är ju tydligen skandal att jag inte har sett Rockyfilmerna :P Så ikväll ska jag se den första.. Får se om den är så bra som alla säger då..
Nu slutade våran lektion, äntligen, tål inte den där jävla läraren. Björkan ska kasta en banan i ögat på henne har hon lovat mig, hoppas hon gör det hårt. Ska ta och ringa Csn nu och tala om för dom att jag har börjat skolan igen så att jag kan få mitt kära studiebidrag tillbaka! Kanske bloggar lite mer sen..

Ha en bra daaaaaaag, det är ju trots allt fredag! :)


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback