Back to school

Yes, så har skolan dragit igång då, idag faktiskt. Och jag var döless redan första lektionen. Fy fan, hur ska jag orka med det här? Ja ja vi ser det från den ljusa sidan, det är bara 148 dagar kvar till studenten, och då jävlar. Det är inte så långt kvar! Jag ska klara det, HÅLL UT!
Fick även reda på en väldigt otrevligt/äcklig/sjuk/vidrig sak idag om en människa som man känner. Fyfan, det känns verkligen otroligt vidrigt. Ja ja, vad ska man göra. Hoppas du får ditt straff i alla fall.
Sen lunchade vi på Big boy alla girlsen och snackade masssssssor av skit. Härligt att vara tillbaka igen faktiskt. Äntligen tillbaka på Västermalm också, fast egentligen så tror jag att jag föredrar Västhagen? Mycket mysigare där.
Ja ja, efter skolan så gick jag, Nathalie, Björkan, Persson & Falle på stan och köpte presenter till Amina som fyller 20 på lördag, lillgumman då :) Så då ska hon firas, dock nyktert för min del. Men det blir trevligt ändå :) Huvudsaken man är med partybrudsen :) Och så kan det bli kul att för en gångs skull kanske komma ihåg någonting!
Imorgon blir det i alla fall lugnt, vet inte vad jag ska göra. Om inget trevligt dyker upp så ligger jag väl bara hemma i tv-soffan med mina nya tv-kanaler som jag har fått, ääääääntligen 5:an. Nu kan man leva igen. (Har bara haft 1:an, 2:an & 4:an de senaste 4 åren, tragiskt jag vet) Kommer sitta klistrad framför tv:n nu. Och det är ju i och för sig bra efter som mitt fina nyårslöfte att jag ska vara nykter till studenten faktiskt ska hålla. Och än så länge har jag ju faktiskt hållt det. Däremot så har jag inte börjat med dom andra än, men det kommer snart :P Kan ju inte ställa för stora krav på en gång. Men jag har faktiskt gått ner 1 ½ kg.
Det går ju åt rätt håll i alla fall.
Imorgon ska jag och Nathalie göra en hemlig men väääääääldigt välbehövlig sak, tihi, hoppas hoppas!
Sen blir det skolan, tänkte skolka men lika bra att gå. Snart helg ju :)
Är grymt trött idag i alla fall med tanke på att jag bara sov 4 timmar i natt, så det blir sängen hyffsat tidigt i alla fall.
Näe nu ska jag lägga mig i soffan med chipspåsen (Hmm hur var det här nu då med att gå ner i vikt?? Ja ja det kommer :P, allt tar sin tid)

Ha en trevlig kväll alla och en trevlig helg om jag inte hinner blogga nånting imorgon.

jessssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback