Born to be alive

Onsdagar är ingen bra dag, har helt sjukt schema då. Börjar första lektionen kl 10 som är friskvård, sen slutar den kl 11 och då har vi hål fram tills kl 14 då Svenskan börjar. Helt sjukt! Vem sitter på skolan i 3 timmar för att vänta på en lektion? Jag & Björkan gjorde det idag iaf. Vi la oss inne i sängarna i metodövningsrummet och kollade på en film om Alzheimers, hade det så mysigt så. Sen gjorde vi klar våran Projektplan då också och sen var det dags för Svenska. Men det är ju inte alltid man har något att dryga ut tiden med och framförallt så finns det inga salar. Vi var typ 5 st på svenskan iaf. :P ha ha. Men A-B skulle försöka fixa det där. Hoppas det går annars vet jag MÅNGA som kommer få ig i svenska!
Skyndade mig hem efter svenskan till min sötaste underbaraste vovve, åh vad hon hade saknat mig. Har varit ute & kissat henne en snabbis och nu ska jag börja laga mat. :/ Helt slut känner jag mig också idag, (hmm ovanligt) eller inte. Ikväll blir det till att försöka somna innan tolv iaf. Man kan ju alltid försöka.

Ha en trevlig kväll alla!



jessss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback