Colorblind

"I am colorblind"



Just nu har jag så mycket ilska så jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag behöver bara slå på något, riktigt hårt, men då gör ju jag illa mig och det är inte jag som ska lida, det är du. Vidriga jävla människa! Du är den man ska slå på. Fy fan. Detta är det enda som är i mina tankar just nu, jag drömde till och med om dig inatt. disgusting as hell! Du är sjuk i huvudet, fast det visste vi ju redan. Men åhhh jag finner fan inga ord för att beskriva dig, din äckliga patetiska jävla idiot. Hoppas du kommer få lida ordentligt, för det förtjänar du.


Ja, idag är det ingen bra dag, och inte igår heller. Så hemskt, så hemskt :'( :'( Kan verkligen inte sluta tänka på det, och tårarna torkar fan aldrig. Jag blir så ledsen, för att inte tala om äcklad och det gör så ont.


Sitter förövrigt och lyssnar på Counting Crows - Colorblind, fin låt.
Åkte hem idag också innan sista lektionen, pallade verkligen inte. Hann även typ bara komma till stan så ringde telefonen och dum var jag som svarade, då var det självklart A-B (min mentor) som undrade vart jag hade tagit vägen, gah körd! =P Ja ja gick på banken med Björkan sen tog jag bussen hem. Har suttit här nu ett tag och läst en massa. Tårarna sprutar kan jag lova! Jag vet inte vad jag ska säga.
Ikväll blir det ja, fortfarande lugnt. Ska snart gå på affären och handla massa choklad och chips, det förtjänar jag för att jag är nykter.

Näe nu blir det tv:n ett tag, är helt slut av allt tänkande och gråtande.

Puss på bara dig söten, du är underbar.


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback