Det blir inte alltid som man tänkt sig

Näe, usch vilka jobbiga dagar. Tack för att dom äntligen är över..
Det har inte varit lätt och det har varit väldigt tankar hit och dit, fram och tillbaka. Men nu är det äntligen löst. Och jag är lycklig, ja det är jag när jag är med dig. Du är underbar, du gör mig så glad.
Gårdagen och natten har varit så otroligt underbar, mys mys mys mys o åter mys med världens underbaraste. Nu hoppas jag bara att allt fortsätter att vara såhär underbart. Tycker om dig så sjukt mycket, och det finns bara du för mig. Ingen annan, det är bara dig jag vill ha. Jag hoppas verkligen att du vet och tror på det.
Imorgon blir det i alla fall skola, ska först på VC, tror jag har fått urinvägsinfektion, fitta vad ont det gör :( Kommer inte sova nånting inatt känns det som :/ Och sen efter skolan så ska jag träna med min sweetnows carro :) Tack så mycket gumman för att du ställer upp som du gör. Det är guld värt <3
Tack till alla mina vänner som står ut med mig och har tålamod, förlåt. :/


Till helgen blir det lugnt, som vanligt nu för tiden :) Ska vara med sötnosen och det blir nog bio också. :)

Näe nu ska jag se på tv lite sen blire sängen..



massa pussar på bara dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback