:'(

Jag orkar inte! Jag trodde inte att det skulle bli såhär.
Jag vet inte om jag klarar det. Jag vill bara iväg.
Kan någon ta mig härifrån?
Jag ska aldrig mer känna, aldrig någonsin.
Kan den här smärtan bara försvinna? Och kan tårarna någonsin ta slut?
Jag kunde hålla mig i 20 minuter, 20 hela jävla minuter utan att gråta förut. Men sen
brast det igen. Kan inte hålla tillbaka, det går bara inte. Och det gör så jävla ont.
Fan jag orkar inte det här en gång till. Jag orkar inte med alla tankar, all smärta, all gråt.
Varför?
Vad gör jag för fel hela tiden? Vad är det för fel på mig?
Jag förstör allt. ALLT!
Jag ska hålla mig borta från allt och alla nu.


Jag vill bara bort.

En evig depression, en uppskuren handled, är det enda vägen ut?


<3 :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback