Jag glömde bort

att blogga klart igår, fy skäms på mig. Men jag slocknade säkert eller något..
I alla fall så helgen, hmm i fredags var jag bara hemma. Såg på tv och åt massa onyttigt, härligt. Och på lördagen firade vi Amina. Först åt jag middag med Björkan hemma hos henne eller hemma hos "oss" i "vår" underbara lägenhet. Så lockade jag hennes hår och vi gjorde oss i ordning och drack lite. Sen tog vi kvart över 8 bussen till bredsand. Gick till lokalen där och träffade allihopa, pussade grattis på Amina som fyllde 20 och ja började supa. Som vanligt så gick det alltid för långt för mig, har ingen gräns så det slutade med att jag däckade på bordet och en gång inne på toaletten där jag också kräktes ut den fina middagen jag fått av Björkan, otacksamt sorry! Så med tanke på mitt tillstånd så tänkte jag åka hem (så klok var jag iaf) Hann bara komma upp på E4:an så ser jag bussen åka. Och då var kl 01.15 och nästa går 02.15. Och istället för att gå tillbaka till lokalen så går jag runt på E4:an i en timme i bara leggins, linne och en tunn jacka och väntar på bussen (inte konstigt att man har legat med feber hela veckan). Till slut kom äntligen bussen och jag åkte hem. Däckade på en gång med lampan lysandes rakt i ansiktet..
Dagen efter mådde jag verkligen som jag förtjänade, fyyyyyfaaaaan. Men efter några timmar av att jag tyckte synd om mig själv, bastning och god(?) mat så var jag piggare och åkte till söten och myste & såg på film. Avslutade helgen finfint.
Sen har jag varit hemma heeela veckan, legat i feber och är tokförkyld, plus att min röst har fått för sig att försvinna ibland, grymt!
Imorgon är vi i alla fall lediga, men jag ska ändå åka in till stan vid 8 med Björkan & Carolina och "fixa" den där saken som jag skulle ha gjort förra veckan. Imorgon ska jag äntligen göra det i alla fall, lika bra att få det överstökat.
Sen på kvällen ska jag bara ta det lugnt, kanske dra en fille med Björkan i "vår" mysiga lägenhet..
Och på lördag ska jag myyyyyyyyyyysa med söten.. underbart!
Näe nu ska jag gå och se på tv och äta chips och kladdkaka :) Yummie..


det finns bara du, baaara du!


jesssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback