Less som fan

Ja det är jag idag. Vaknade imorse, hade försovit mig litegrann så skyndade mig ner i duschen. Fanns det något varmvatten? NÄE! Så tokless sprang jag upp igen, tvättade av mig snabbt inne på badrummet med iskallt vatten. Frös som en idiot! Åt frulle och gjorde mig i ordning medans jag lyssnade på the voice på högsta volym på tv:n. Då kände jag en gnutta av glädje..
Klädde på mig och kollade ut, såg att det var 16 minusgrader, då ville jag bara sjunka genom jorden och dö ungefär. Jag behöver köpa en mössa har jag i alla fall konstaterat idag!
Missade också bussen som ska ta mig till bommen så jag fick gå. Sen äntligen kom jag till skolan..
Började morgonen med Svenska och det gick ju skitbra eftersom dom där jävla datorerna fungerar så bra. Eller inte! Så efter mycket krångel och bökande med dom, ja då var lektionen slut.  HURRAY!
Sen hade vi samhälle, en kurs som jag faktiskt tycker om :)
Och nu sitter jag och Björkan och väntar på att vi ska ha möte med A-B om projektarbetet som vi måste börja med någon gång. Lata kan vi ju kalla oss själva och skämmas litegrann..
Sen har vi psykiatri i typ nästan 3 timmar, men jag ska på studentkommittémöte 13.30, så jag missar lite :)
Sen ska jag hem och plugga lite innan jag ska till Danne. :) :)
Imorgon ska vi på hmm, piiip-kalas ;P som carolina säger! huga, vill inte.

Sug och svälj, snart är det helg.


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback