Nyårsafton + Löften

Ja nyårsafton som vi trodde bara skulle bli skit blev riktigt lyckad faktiskt. Satt och drack med brudarna och snackade skit hemma hos Nathalie/Jonny. Sen åkte vi in till stan vid halv 12 och gick på 360. Hade grymt kul! :) Lyckat.

Nyårslöften;

1. Jag ska sluta köpa handväskor jag inte har råd med. När GE Money Bank går i konkurs.

2. Jag ska använda kondom vid alla tillfälliga sexuella kontakter. Med marsmänniskor.

3. Min alkoholkonsumtion måste ner. I halsen.

4. Jag ska börja träna. Och strax efter det ska jag sluta.

5. Det får vara slut med friterad mat. Till frukost.

6. På fester ska jag dricka varannan vatten. Varannan flaska vin och vartannat glas vatten, alltså.

7. Varje söndag ska jag söka igenom mina bröst efter knölar. Om jag inte redan har en i sängen från kvällen före som jag måste ta itu med först.

8. Jag ska sluta snacka skit om folk. Förrutom alla idioter som kommer i min väg.

9. Nu är det dags att bli tillfreds med min kropp. Men först ska jag testa danska riskhospitalets mirakelkur en gång till.



Känner mig förövrigt glad just nu, allt känns bra. Har varit mycket skit nu ett tag men nu tror jag att det börjar vända och bli bättre faktiskt :) Men man får se vad som händer. Nu blir det typ förövrigt nykter till studenten, lär väl gå ut nån gång om det är något speciellt men annars så blir det nyktert och jag ska klara det. ha ha.. är så less på att festa ändå och man blir ju inte direkt smal. så nu får det vara slut med skiten!

Sen så om du inte ens kan ta upp det med mig, vad är det då för vänskap? Och jag tror faktiskt att jag inte ens orkar bry mig. Jag vet vart jag har mina vänner någonstans. Men ja, vad mer ska man säga. Shit happens or what? ja ja whatever.

Näe nu måste jag plugga, har hur mycket som helst att göra! :(

/jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback