Pang pang för ffl

Ja, just nu spelas FFL för fullt i mina högtalare :)
Är så grymt trött idag, Vaknade kl 9 imorse av morsan som höll på att förstöra halva huset lät det som. Ha ha hon var inte glad kan jag lova, men för en gångs skull var det inte mig hon skulle dampa på. :)
Men klev upp i alla fall, hade så ont i halsen och resten av kroppen så jag gjorde en stor kopp te och la mig i soffan med min älskade glamour istället. Det är väl livet! :)
Sen var jag ute och gick med hunden i nästan en timme (lite motion iaf :P), härligt med lite frisk luft.. Passade på att fundera på samma gång.. Men kom jag fram till något vettigt? Öh näe :P Det gör man väl aldrig.
Sen har jag tvättat, städat och diskat hela dagen och ska väl snart begrava mig i skolböckerna :( puh. Är så less på skolan så det finns inte och ändå har jag inte varit där på över 2 månader? Hmm, hur kan det komma sig? Men nu är det inte långt kvar i alla fall, bara 155 dagar, sen står man där på trappan, full som ett svin :) HELL YEAH! Längtar som fan, men lite panik ändå. Vad ska jag göra sen? Jag vill plugga, men ändå inte med tanke på hur less jag är nu. Känns som att jag bara skulle ge upp på en gång. Näe det får nog bli att jobba något år först eller något. Usch mycket tankar om framtiden, vill bara baisa i allt och fortsätta vara ett barn. Fan för att bli vuxen, jag är inte redo för det. Jag vill inte ta ansvar och vara mogen. Men men jag antar att såna saker fixar sig? Ska inte tänka på det nu, har så mycket annat att tänka på ändå så jag klarar mig. puh..
Det nya året verkar i alla fall börja bra =) =)
Näe nu ska jag hänga tvätten och ta en lååååååång heeeet dusch!

Puss på dig, BARA dig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback