Still angry as hell

Jaaaaaaa, jag behöver få ur mig mina aggressioner känner jag. och jag vill och ska börja träna!!
Har i alla fall fått klart 4 arbeten ikväll. Ska bara renskriva på datorn och det fixar jag imorgon.
Duktig Jessika!
Vet inte varför jag bloggar igen? Behöver nog bara få skriva av mig litegrann..
Vart har man alla? Finns dom där när man väl behöver dom? Eller är det bara något alla säger?
"Jag finns alltid här för dig, vad det än är" Är det verkligen så? Jag vet inte om jag kan hålla med om det.
Jag vet i alla fall, att när jag säger så, då menar jag det. För mina vänner, ni är mitt allt. Utan er så skulle jag aldrig fungera eller klara mig.
Jag hoppas ni förstår det!

Hmm jadu, nu blir det nog sängen. Känner mig sliten i kroppen! Kan ju kanske ha med att göra att jag har legat sjuk hela förra veckan. Är inte riktigt frisk än, men det är man väl aldrig på vintern.
Ska också bli så skönt till helgen, familjen åker bort. Helt underbart!
Blir också lugnt heeeela helgen.

Näe nu somnar jag snart..
Ha det bra mina trogna läsare :P

du;)


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback